alt

η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων

Από την πρώτη γνωριμία του υποψήφιου πελάτη με την εταιρεία, την απόφαση συνεργασίας και την επαγγελματική του δέσμευση μαζί της ως ασφαλισμένου και για όλο το διάστημα διατήρησης των επαγγελματικών σχέσεων, η πελατοκεντρική κουλτούρα της Comergon που συνίσταται στην Υπεύθυνη Επιχειρηματικότητα, στο Κοινωνικώς Επιχειρείν, στην Εταιρική Διακυβέρνηση και στις Εταιρικές Συμμορφώσεις, έχει διαμορφώσει τις συνθήκες και έχει προσδιορίσει τις δομές και τις αποτελεσματικές σχέσεις επικοινωνίας, ώστε ο ασφαλιζόμενος να «απολαμβάνει» των «απόλυτων υπηρεσιών εξυπηρέτησης», σε ένα περιβάλλον σιγουριάς και εμπιστοσύνης.

Για το σκοπό αυτό η εταιρεία στη διάρκεια της έρευνας:

  1. Μελετά τα ασφαλιστικά δεδομένα της επιχείρησης ή του φυσικού προσώπου και βάσει αναγκών, προσδιορίζει τις καινοτόμες καλύψεις με την καλύτερη σχέση υπηρεσιών - κόστους.
  2. Διερευνά την ασφαλιστική αγορά μόνο μεταξύ αξιόπιστων ασφαλιστικών εταιρειών, για να σας προτείνει την «καλύτερη» προσφορά.
  3. Ελέγχει τα ασφαλιστήρια συμβόλαια ώστε να ανταποκρίνονται στις προϋποθέσεις (όροι, εξαιρέσεις, απαλλαγές κλπ) που έχουν συμφωνηθεί

Στη διάρκεια ισχύος των συμβολαίων:

  1. Μεριμνά για την επικαιροποίηση τους στις μεταβολές του κινδύνου
  2. Επαναδιαπραγματεύεται στην ανανέωση τους όρους ασφάλισης
  3. Διαχειρίζεται για λογαριασμό σας τις οποιεσδήποτε ζημιές, παρακολουθώντας την πορεία του φακέλου ζημιάς, ώστε να τυγχάνετε γρήγορης και αποτελεσματικής Αποζημίωσης, ακόμη και όσων επιλύονται δικαστικά μέχρι την τελεσίδικη απόφαση
  4. Κρατάει στατιστικά αποζημιώσεων με ανάλυση και υποδείξεις για την βελτίωση των συνθηκών που προκαλούν ζημιές
  5. Επικοινωνεί σε τακτικά διαστήματα μαζί σας κλπ

Τέλος η εταιρεία, σε όλη την διάρκεια της συνεργασίας ενισχύει τις διαδικασίες αποτελεσματικής εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων με την αποστολή NewsLetter (ανά δίμηνο), την οργάνωση και συμμετοχή επαγγελματικών Ημερίδων στις οποίες προσκαλείστε, την αρθρογραφία στελεχών της στον οικονομικό και επαγγελματικό τύπο για την οποία ενημερώνεστε και το ανανεωμένο συνεχώς site.

To Customers Survey στοχεύει στην παροχή προστιθέμενης αξίας και ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων για τους ασφαλιζόμενους της Comergon, το οποίο διασφαλίζεται από «ικανοποιημένους» εργαζόμενους για τους οποίους εξασφαλίσαμε ιδανικές συνθήκες εργασίας, οι οποίοι μετέρχονται σε «δια βίου» εκπαίδευση για να ανταποκρίνονται επιτυχώς στις υπηρεσίες τους, διαπιστώνεται από την Διατηρησιμότητα του Χαρτοφυλακίου των ασφαλισμένων και πιστοποιείται από την «Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών» στην οποία περιλαμβάνεται και ο «Δείκτης Πιστότητας» που από το 2012, διεξάγει η Comergon με τους ασφαλισμένους της.

Στόχος αποτελεί η αναγωγή του κάθε υποψήφιου πελάτη σε πελάτη, σε ικανοποιημένο πελάτη, σε πελάτη συνήγορο ώστε να καταστεί τελικά «Πρεσβευτής» μας.

Τέλος, η εταιρεία για την αντιμετώπιση οποιονδήποτε παραπόνων ή καταγγελιών, έχει διαμορφώσει οδηγίες για τον αποτελεσματικό χειρισμό τους, ενώ μελετά ανελλιπώς τα ευρήματα αξιοποιώντας τις πληροφορίες για την αναπροσαρμογή των διαδικασιών και συμπεριφορών, προκειμένου να μην επαναλαμβάνονται και να οδηγούν σε ένα εξορθολογισμό διαδικασιών.

Συμπληρώστε και στείλτε μας το έντυπο: «Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Πελατών».